جبران خرابکاری‌ها با چسب اسکاچ

حتما هر وقتی که با چسب نواری سروکار داشته‌اید، نام چسب اسکاچ به گوش شما برخورد کرده است. البته اسکاچ در حقیقت یک برند مشهور چسب است که انواع و اقسام مختلف چسب را تولید می‌کند و به خاطر ابداع چسب نواری، نامش بیش از بقیه برندهای رقیبش به گوش می‌خورد. در ادامه به بررسی یک کمپین تبلیغاتی می‌پردازیم که توسط تیم ۳M (کمپانی مادر چسب Scotch) و به کمک آژانس Sutramangus نیز برای تبلیغ چسب اسکاچ طراحی و اجرا شده است.

چالش:

امارات متحده عربی از معدود کشورهای خاورمیانه است که بازار رقابتی آن بسیار گسترده است و برندها به سختی می‌توانند خود را در این کشور مطرح سازند. اسکاچ هم از برندهایی است که پس از مدتی غیبت در خاورمیانه، تصمیم گرفت که به بازار این محدوده قدم بگذارد و به همین دلیل، لازم داشت که به کمک یک کمپین تبلیغاتی قدرتمند نیز قدرت محصولات خود را به رخ رقیبانش بکشاند.

راهکار:

آژانس تبلیغاتی Sutramagnus که به خاطر طراحی و اجرای کمپین‌های چاپی موفق خود توانسته در کشور ایالات متحده عربی مطرح گردد، ایده جالبی را برای تبلیغات چاپی چسب قطره‌ای اسکاچ مطرح کرد که توانست نظر مدیران شرکت مادر این چسب را به خود جلب کند.

طرح کمپین:

مدیر خلاقیت این کمپین چاپی که “سیام مانوهار” نام دارد، ایده این تبلیغ را از اصل ترمیم گرفته است. اگر به طرح‌های نهایی این کمپین تبلیغاتی توجه کنید، متوجه می‌شوید که ایده‌پرداز آنها نیز بیشتر روی یک سری تساوی تمرکز کرده که در همگی آنها، اصل تخریب و ترمیم عنوان شده است.

اگر کمی مفهومی‌تر به طرح‌های این کمپین تبلیغاتی توجه کنید، برای طرح بالا داریم: در سمت چپ تساوی، فردی با یک گلدان و پایه آن برخورد می‌کند و سپس چسب اسکاچ قطره‌ای وارد عمل می‌شود که همه چیز را به حالت اول باز می‌گرداند.

به همان سرعتی که ممکن است به یک جشم به هم زدن بشکند، چسب اسکاچ می‌تواند به ترمیم آن بپردازد.

این کمپین توانست به خاطر برنامه‌ریزی دقیق و اجرای خوب، به یکی از کمپین‌های موفق کشور امارات اسکاچ تبدیل شود و کمی این برند را بیشتر در معرض دید عموم قرار دهد.

بررسی یکی از کمپین‌های آنلاین اسکاچ

start campaign

کسب‌و‌کار خود را در فضای آنلاین گسترش دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *