رفاهی که در اینترنت بانک خلاصه می‌شود

خلاف آنچه که اکثر عموم مردم گمان می‌کنند، میان کسب‌وکارهای هر زمینه‌ای رقابت وجود دارد و همواره رقیبان سعی دارند که سهم بازار خود را نسبت به رقیب اصلی خود افزایش دهند. بانک‌های ایرانی هم در رقابت تنگاتنگی قرار دارند و به همین علت است که نهایت سعی خود را می‌کنند تا به بهترین شکل، مخاطب هدف خود را جذب کنند. در ادامه به یکی از ایده‌های تبلیغاتی بانک رفاه می‌پردازیم که توسط آژانس بادکوبه اجرا شده است.

یکی از کاربردی‌ترین امکاناتی که توسط بانک‌ها ارایه می‌شود، سیستم اینترنت بانک است که خیلی کار افراد را آسان کرده و مشکل مراجعه به بانک و منتظر ماندن در لیست انتظار را به نوعی از بین برده است. زیرا شما بواسطه این سرویس، می‌توانید مستقیما عملکرد مورد نیاز خود را صورت دهید و به این منظور کافیست که از اینترنت بهره ببرید.

بادکوبه دقیقا از همین موضوع، در ایده‌پردازی خود استفاده کرده است تا نشان دهد که این مهم، چه مقدار روی آسایش مشتریان بانک رفاه تاثیر گذاشته است و به این منظور، المان‌هایی را آورده که دقیقا سرنخی از فضای آنلاین می‌دهند.

با دقت به طرح‌های زیر که به صورت بیلبورد در سطح شهر قابل مشاهده بودند، المان‌های مربوط به Wi-Fi و آنتن موبیل در فضای دکوراسیون عکس‌ها قرار گرفته‌اند تا سرنخ اصلی این تبلیغات بوجود آید.

03_aotw_4

02_aotw_5

از همه جالب‌تر اینجاست که هم فرد استفاده کننده از سرویس‌های بانک رفاه و هم شخص متصدی بانک، بخشی از این فضای آنلاین به حساب آمده‌اند و به همین دلیل است که گروه خلاقیت بادکوبه، به خوبی توانسته اصل موضوع را به مخاطبان هدف بانک رفاه انتقال دهد. همچنین حضور فقط دو نفر در طرح بیلبورد، باز این اشاره دارد که دیگر لیست انتظاری در فضای آنلاین وجود ندارد!

البته لازم به ذکر است که چنین تبلیغاتی، بیشتر جنبه هدفگیری عموم مردم را دارند و تشویق می‌کنند که هر فردی به محصول یا سرویس تبلیغ شده، بیش از پیش علاقه نشان دهد.

start campaign

کسب‌و‌کار خود را در فضای آنلاین گسترش دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *