۵ مطلب منتخب بالای خط در سال ۹۵ از دید مخاطبان

از روی اینکه مهم‌ترین بخش یک رسانه را مخاطبان آن ایفا می‌کنند نیز در این مطلب که آخرین نوشته‌ای است که در سال ۹۵ در وبلاگ بالای‌خط منتشر می‌شود، سراغ معرفی ۵ مطلبی می‌رویم که بیشتر مورد توجه مخاطبان ما قرار گرفته‌اند:

مطلب شماره ۵: چند اشتباه فاحش در تاریخ بازاریابی

در این مطلب که توسط یکی از نویسندگان مهمان ما نوشته شده است، به اشتباهاتی در بازاریابی اشاره شده که توسط افراد یا برندهای بزرگ صورت گرفته‌اند و آنقدر جذاب هستند که ارزش مطالعه و ۵ دقیقه وقت گذاشتن را داشته باشند.

مطلب شماره ۴: بررسی بهترین کمپین‌های تبلیغاتی هالووین ۲۰۱۶

هالووین یکی از مهم‌ترین رویدادهایی جهانی است که فرصت مناسبی برای تبلیغات به حساب می‌آید و خیلی از برندها هستند که از این موقعیت استفاده می‌کنند تا کمپین‌های خلاقانه خود را اجرا کنند و به همین علت هم ما سراغ بررسی چندین کمپین موفق هالووینی رفتیم که خیلی مورد توجه مخاطبان ما قرار گرفته‌اند.

مطلب شماره ۳: کمپین تبلیغاتی به چه معناست؟

خیلی از افراد هستند که نمی‌دانند کمپین تبلیغاتی به چه معناست و مشخصا پیشبینی می‌شد که این مطلب بتواند به یکی از پرمخاطب‌ترین مطالب بالای‌خط تبدیل شود؛ زیرا محتوای آموزشی مفیدی در آن آورده شده است.

مطلب شماره ۲: بازاریابی به روش چریکی (Guerrilla Marketing)

این روش تبلیغات محیطی که توام با خلاقیت است، از موراردی به حساب می‌آید که خیلی مورد توجه مخاطبان ما قرار گرفته و در این مطلب قصد شده تا یک راهنمای جامع در مورد این روش بازاریابی مشهور ارائه دهیم.

مطلب شماره ۱: ebay در هر محلی که شما می‌خواهید

این مطلب، در مورد یکی از کمپین‌های موفق کمپانی ebay است که در به صورت محیطی اجرا شده و بازخورد خوبی هم برای این کمپانی داشته است و توانسته ۱۵٪ روی فروش وقت این کسب‌وکار نیز تاثیر بگذارد. با اینکه این کمپین کمی هم قدیمی است، ولی حتما نقد و بررسی آن ارزش مطالعه دارد.

 

امیدواریم که پیشاپیش سال بسیار خوبی را داشته باشید و در سال آینده بتوانیم بیشتر نظر شما را به خود جلب کنیم. حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم در سال آینده نیز مطالب مفید‌تری در بالای خط به اشتراک بگذاریم.

start campaign

کسب‌و‌کار خود را در فضای آنلاین گسترش دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

2 دیدگاه

    • رامین جابری نویسندهپاسخ

      حتما در این مورد بیشتر مطلب منتشر خواهیم کرد. این روش بازاریابی بیشتر توام با خلاقیت و استفاده از محیط به شکلی بهینه است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *