روشهای جادویی تبلیغ در اینستاگرام

سایت تخصصی و آموزشی تبلیغات ، برندینگ ، بازاریابی

پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

روشهای جادویی تبلیغ در اینستاگرام

۳۴ بازديد


اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، پس حتما به تبلیغ در اینستاگرام فکر کرده‌اید. این روزها اینستاگرام بزرگترین رسانه برای نشان دادن محصولات و تبلیغات است. اگر به تاثیر معجزه آسای تبلیغ در اینستاگرام اعتقاد ندارید، بگذارید به شما خبر بدهم در همین لحظه که دست روی دست گذاشته‌اید، آدمها دارند در اینستاگرام پول پارو می‌کنند. پس به تبلیغات در اینستاگرام ایمان بیاورید و آن را شروع کنید. ولی در نظر داشته باشید که برای تبلیغات در اینستاگرام و هزینه کردن برای آن باید خیلی هوشمند باشید. بهرحال بیزنس خرج دارد و آدم باید جایی خرج کند که سرمایه به او برگردد.

تصمیم به اجرای تبلیغات در اینستاگرام دارید؟

حالا بعد از همه این حرفها چجوری تبلیغ کنیم؟ اصلا چطور تبلیغ کنیم که باعث افزایش فالوور در اینستاگرام شود و مشتری‌ها سراغمان بیایند؟ در صفحه خودمان تبلیغ کنیم یا تبلیغات خود را به یک سلبریتی در اینستاگرام واگذار کنیم؟ شاید هم بهتر باشد از تبلیغات اسپانسری اینستاگرام استفاده کنیم؟ حتما یکی از اینها بهتر است و بازدهی بیشتری دارد. مگر نه؟؟

خُب…بگذارید به شما بگویم که حقیقت این است که همه آنها واقعا خوب هستند و به قول معروف نگو کی از کی بهتره، هر گل یه بویی داره! همه مدل‌های تبلیغات در اینستاگرام مفید هستند و به کار می‌آیند. اما نکته مهم این است که بدانید کدام یکی بیشتر به کار شما می‌آید و تازه نکته مهم‌تر این است که کدام یکی با بودجه شما جور درمی‌آید. مثلا تبلیغات اسپانسری اینستاگرام که توسط خود کمپانی اینستاگرام انجام می‌شود در ایران به سختی انجام می‌شود و هزینه آن هم بالاست. و یا مثلا تبلیغات اینفلوئنسرمارکتینگ که توسط آدم‌های معروف یا سلبریتی‌ها اجرا می‌شود بیشتر برای بیزنس‌های بزرگ است و هزینه‌آن هم برای یک کسب و کار تازه پا گرفته زیاد است. ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که تازه کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده‌اند و در این شرایط ذخیره کردن حتی مقدار کمی پول برای شما حیاتی است. ممکن هم هست که یک بیزنس خیلی حرفه‌ای داشته باشید که سالهاست برای شما پول می‌سازد و شما می‌خواهید با تبلیغات در اینستاگرام آن را گسترش بدهید. در هر صورت فرقی نمی‌کند.


اگر شما به تازگی کارتان را در اینستاگرام شروع کرده‌اید، یا قصد تبلیغات دارید، پیشنهاد می‌کنم حتما سری به این صفحه بزنید و لیست تعداد زیادی از اینفلوئنسرها و پیج‌های بزرگ اینستاگرامی را مشاهده کنید و تعرفه تبلیغاتی آن‌‎ها را باهم مقایسه کنید. در نهایت هم بهترین پیج را برای تبلیغات خود انتخاب کنید و حالش را ببرید

نکاتی درباره نوشتن بیو انگلیسی اینستاگرام

  • خلاق باشید: اگر دلتان نمی خواهد شبیه بقیه باشید پس باید خلاقیت به خرج بدهید و بیویی انتخاب کنید که منحصر به فرد و خاص باشد. اما یادتان باشد این خاص بودن نباید باعث شود یک بیو پیچیده و مبهم بنویسید. شما باید سعی کنید در عین حال که خلاقانه می نویسید، سادگی و قابل فهم بودن را هم در نظر بگیرید. بیوهای پیچیده معمولا خیلی مورد توجه قرار نمی گیرند.
  • از مخفف ها و ایموجی ها استفاده کنید: جزئیات زیادی وجود دارد که نمی توان در 150 کاراکتر گنجانید. برای همین می توانید خیلی چیزها را مخفف کنید تا جای بیشتری برای نوشتن داشته باشید. ایموجی ها هم راه خوبی برای بیان کلمات به شکل مختصر هستند، پس آنها را فراموش نکنید.
  • بامزه و جذاب بنویسید: مهم نیست اکانت اینستاگرام تان شخصی است یا مخصوص کسب و کار، در هر صورت داشتن یک بیوی بامزه، خنده دار و جذاب باعث می شود کاربران بیشتری به سمت صفحه شما جذب شوند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.