انواع مدل های آموزش تبلیغات

سایت تخصصی و آموزشی تبلیغات ، برندینگ ، بازاریابی

جمعه ۱۳ مرداد ۰۲

انواع مدل های آموزش تبلیغات

۱۲ بازديد

تبلیغات آموزنده:

بسیاری از افراد هستند که وقت خود را بیشتر صرف مطالعه کتاب می کنند و به مطالب علمی بیشتر اهمیت می دهند. به این موضع فکر کنید که اگر یک محتوای آموزنده در فضای تبلیغ خود قرار دهید، چقدر می توانید افراد را به خود جذب کنید؟ با این نوع تبلیغ هم می توانید اطلاعات عمومی فرد را بالا ببرید و هم خود را برای بازگشت دوباره مخاطب آماده می کنید.

تبلیغات متقاعد کننده:

در این نوع تبلیغ بیشتر هدف تاثیر گذاشتن بر روی فرد و متقاعد کردن آن به خرید محصول می باشد. برای استفاده از این روش شما ی بایست تمام ویژگی های خوب محصول را برای مشتری شرح دهید و یا آن را با محصول رقیب خود مقایسه کنید.

هدف گذاری مجدد:

این نوع تبلیغات برای آن دسته از افراد است که یک دفعه خرید خود را انجام داده اند و برای آن که بتوان آن مشتری را حفظ کرد، از این نوع بهره مند می شوند. این رویکرد از جنبه های منفی و مثبت برخوردار است. به طور خلاصه طراحی یک پیام، کانال، قالب می تواند برای جلب توجه مخاطب به شما کمک کند. یکی از بزرگترین چالش های تبلیغاتی، استفاده از ابزارهای خلاقانه و خلق یک موضوع جدید می باشد.
برای داشتن تبلیغات خلاقانه به چند نکته توجه کنید:

برای این که بتوانید یک تبلیغات بسیار خوبی را تجربه کنید و به مشتریان زیادی دست یابید ابتدا باید هدف خود را روشن کنید تا بتوانید این کار را به نحو احسن انجام دهید. در ادامه شما را با چند مورد از روش های موثر برای تبلیغات آشنا کرده ایم:
1. بازار هدف خود را شناسایی کنید: با در نظر گرفتن نیاز مخاطب خود و این که بدانید دقیقا مخاطب به چه چیزی احتیاج دارد، می تواند شما را در انجام تبلیغات خوب موفق کند.

2. یک سناریو تبلیغاتی ایجاد کنید: یا درست کردن یک داستان و یا به چالش کشیدن مخاطب، می توانید با آن تعامل برقرار کنید و نیاز مخاطب را بیشتر درک کنید.

3. یک پیشنهاد جالب ارائه دهید: برای این که بتوانید فروش خود را افزایش دهید، می توانید از روش های جالب استفاده کنید تا مخاطب خود را بیشتر درگیر کنید.

4. از رقبا خود نمونه برداری کنید: منظور این نیست که دقیقا از آن ها تقلید کنید. از این مورد زمانی می توانید استفاده کنید هیچ ایده ای نداشته باشد. در این صورت می توانید نگاهی به کسب و کار رقیب خود بیندازید و ببینید که از چه استراتژی برای افزایش فروش خود استفاده می کند.

5 پارامتر مهم در آموزش تبلیغات

این 5 پارامتر عبارتند از:

ماموریت
بودجه
پیام
رسانه
اندازه گیری داده

جدا از تمامی این روش ها و توصیه هایی که گفته شد، شما در وهله اول باید بر روی کیفیت برند خود کار کنید تا بتوانید به بهترین نتیجه دست یابید. در این مقاله سعی کردیم شما را با چگونگی و آموزش تبلیغات و همچنین روش های تبلیغات آشنا کنیم. امیدواریم این مطالب برای شما آموزنده باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.