اتاق زنگ تفریح کیت‌کت، دقیقا وسط یک کتابخانه!

kitkat

اولین شکلات کیت‌کت در سال ۱۹۸۸ توسط کمپانی روتریز تولید و عرضه شد و به خاطر طعم خاص و منحصر به فردش، به یکی از محبوب‌ترین شکلات‌ها تبدیل گشت. این شکلات که ترکیبی از شکلات و ویفر است، آنقدر مورد توجه قرار گرفت که کمپانی Nestle تصمیم گرفت که آن را خریداری کند و به عنوان یکی از نام‌های تجاری‌ خود گسترشش دهد. در ادامه به یکی از کمپین‌های تبلیغاتی خلاقانه کیت‌کت می‌پردازیم که اخیرا اجرا شده‌است.

 

اگر کمی با برندینگ کیت‌کت آشنا باشید، حتما شعار مشهور و دو پهلو این کمپانی را شنیده‌اید:

Have a Break, Have a KitKat

شعار کیت‌کت از این لحاظ دو پهلو است که هم به زنگ تفریح و هم به تکه‌کردن شکلات کیت‌کت اشاره دارد. اما اخیرا بیشتر روی زنگ تفریح تمرکز کرده‌است و قصد دارد خود را به بخشی از تفریحات انسان‌ها وصل کند. بسته‌بندی‌های جدید و محدود کیت‌کت به اندازه کافی بیانگر این مورد هستند.

17341919466_e7e98b1cd1

از این بسته‌بندی‌های متفاوت کیت‌کت بگذریم، “اتاق زنگ تفریح” یکی از کمپین‌های این کمپانی است که اخیرا همه را شگفت‌زده کرده. این کمپین که بیشتر در کتابخانه‌ها اجرا شده است، به مخاطبانش این امکان را می‌دهد تا در اتاق اکاستیک کیت‌کت، بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به تفریح بپردازند و از زمانی که برای تفریح خود گذاشته‌اند، نهایت لذت را ببرند.

از اتاق‌هایی که برای این کمپین طراحی شده است، می‌توانیم به اتاقی اشاراه کنیم که در آن یک درام قرار دارد و می‌تواند برای هر فردی جذاب به حساب آید. البته نمی‌توان از اتاق قوتبال‌دستی هم چشم‌پوشی کرد که افراد بیشتری را درگیر خود می‌کند.

kit-kat-salle-repos-1
اتاق ساز درام کیت‌کت
kit-kat-salle-repos-2
اتاق فوتبال دستی کیت‌کت

سوال اصلی اینجاست که این اتاق‌ها چه تاثیری روی بازاریابی کیت‌کت گذاشته‌است؟

۱) هشتگ #MyBreak روی این اتاقک‌ها قرار گرفته است که سبب می‌شود افراد در حین اشتراک‌گذاری عکس‌هایشان از این اتاق جذاب، از آن استفاده کنند. مشخصا این حرکت برای وایرال شدن این کمپین کیت‌کت در نظر گرفته شده‌است و مشخصا تاثیرگذار خواهد بود.

۲) کیت‌کت با این کار، افراد را باری دیگر درگیر خودش کرد و سبب شد که خریداران محصولاتش بیشتر به این برند محبوب توجه کنند؛ زیرا این برند به اندازه کافی به تفریحشان توجه کرده‌است.

کمپین اتاق تفریح کیت‌کت، نشان می‌دهد که افراد دیگر دنبال کلیشه‌های تبلیغاتی نیستند و دوست دارند برندها آنها را درگیر خود کنند.

start campaign

کسب‌و‌کار خود را در فضای آنلاین گسترش دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

3 دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *