JCDecaux آغاز کننده انقلابی در زمینه تبلیغات محیطی بریتانیا

تیم JCDecaux یک شرکت چند ملیتی مستقر در نوی-سور-سن، در نزدیکی پاریس، فرانسه است که به عنوان یک شرکت تبلیغاتی برای سیستم‌های تبلیغات ایستگاه‌های اتوبوس، تابلوهای تبلیغاتی، سیستم‌های اجاره دوچرخه عمومی و صندلی‌های خیابانی، شناخته شده است. در روز ۱۵ نوامبر سال ۲۰۱۶ پانصدمین صفحه‌ی دیجیتالی JCDecaux در City Road ، Islington نصب شد.

انتظار می‌رود که نصب ۱۰۰۰ عدد از صفحه‌های دیجیتالی این شرکت تا پایان فصل اول سال ۲۰۱۷ میلادی، به عنوان بخشی از شبکه‌ی دیجیتالی لندن، به اتمام برسد.

ldn-digital-network

در گذشته انتظار می‌رفت که این شرکت که بزرگترین شرکت تبلیغاتی فضای باز جهان، محسوب می‌شود، تا آخر ماه ژوئن سال ۲۰۱۶، ۵۰۰ صفحه‌ی دیجیتالی نصب نماید و همچنین هدف آن این بود که این تعداد تا پایان سال جاری میلادی به ۱۰۰۰ برسد ولی همانطور که متوجه شدید، برنامه ریزی‌های انجام شده با شکست مواجه شد. در واقع تاخیر در نصب این صفحات دیجیتالی زمانی آغاز شد که در ابتدای کار، در ماه آوریل تنها ۲۰ صفحه‌ی دیجیتالی نصب شد، در صورتی که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، باید این میزان به ۳۰۰ عدد می‌رسید.

JCDecaux در مورد تاخیر صورت گرفته، بیان کرد که دلیل آن پیچیدگی است که حول نصب و راه اندازی این پروژه‌ی ساختمانی بزرگ با مشارکت همکاران قراردادی، وجود دارد. با توجه به بروزرسانی اطلاعات مالی JCDecaux در اوایل این ماه، مشخص شده است که تاخیر این پروژه، بر روی رشد درآمد خالص این شرکت، تاثیر منفی بر جای گذاشته است.

گفته می‌شود که در طول این دوره‌ی انتقال دیجیتالی بزرگ، تیم JCDecaux به فعالیت‌های خود مبنی بر تعدیل کردن تاثیر منفی ایجاد شده و همچنین تاثیر دو تصمیم استراتژیک بر مرزهای تجارت این شرکت، با وضع کردن یک پروتکل مدیریت هزینه، به صورت جدی ادامه خواهد داد.

JCDecaux گفته است که اکنون شبکه‌ی London Digital Network (LDN) در هر ۱۴ روز، بیش از ۱۰۰۰ میلیون تیراژ داشته است که ۷۰ درصد آن، از گریتر لندن بدست می‌آید.
JCDecaux ، این شرکت غول تبلیغاتی فضای باز با مالکان فرانسوی خود، سال گذشته در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۱۵، قرار داد تبلیغات حمل و نقلی لندن را از آن خود کرد و طبق قرار داد، وظیفه‌ی آن نصب ۱۰۰۰ نمایشگر HD داینامیک ۸۴ اینچی در سراسر پایتخت انگلیس، لندن بود؛ ادعا شده که این پروژه، بزرگترین و موفق ترین محصول عرضه شده‌ی دیجیتال در عرصه‌ی لوازم دیجیتالی خیابانی است. همچنین گفتنی است که شرکت Clear Channel از سال ۲۰۰۵ تا سال گذشته، تبلیغات حمل و نقل لندن را بر عهده داشت.

با توجه به داشتن تعداد بالایی از نمونه کارهای برنامه‌های دیجیتالی گسترده در مقیاس بزرگ، انتظار می‌رود که این کمپانی تا پایان سال ۲۰۱۷، به یک میلیارد تیراژ برسد.

اسپنسر برلین، رئیس اجرایی JCDecaux انگلستان بیان کرد: “لندن یک ویترین جهانی برای شرکت JCDecaux است تا تبلیغات دیجیتالی در فضای باز را به نمایش درآورد. LDN نیز بخش جدایی ناپذیری از این داستان است.” همچنین افزود که داشتن مکانی فوق العاده و پیش رفته ترین شبکه‌های دیجیتالی، ما را در جهتی قرار داده است که سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهیم.

دیگر مکان‌های لندن که این صفحه نمایش‌های دیجیتالی جدید در آنها نصب شده است شامل، Knightsbridg، Hyde Park Corner، High Street Kensington، Park Lane و Oxford Streetاست.

اسپنسر اضافه کرد: “قرار گرفتن در معرض دید ۱۰۰ میلیون چشم، نقطه‌ی عطف مهم ما در پروژه‌ی LDN است. بخش اصلی از یک دگرگونی تبلیغات دیجیتالی است که JCDecaux را به عنوان صاحب رسانه‌های دیجیتالی در صدر رقبا قرار می‌دهد.

start campaign

کسب‌و‌کار خود را در فضای آنلاین گسترش دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

1 دیدگاه

  1. Pingback: JCDecaux و ایجاد یک تحول انقلابی در زمینه تبلیغات محیطی - کارآفرین نیوز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *