مسیر همه خوراکی‌ها به سبزیجات ختم می‌شود

2_hiltl-wolf

ایده‌پردازی برای رستوران‌ها کار چندان آسانی نیست؛ زیرا رستوران‌های بزرگ دنیا، خیلی از ایده‌های ناب را پرداخته و آنها را اجرا کرده‌اند. اما هر رستورانی بسته به نوع رستوران و ویژگی خاص خود، می‌تواند ایده بهتری خلق کند. هیلتِل که از مشهورترین رستوران‌های کشور سوییس است، از معدود رستوران‌هایی به حساب می‌آید که کمپین منحصر به فردی برای خود راه‌اندازی کرده و توانسته از راه درستی به اطلاع‌رسانی و بازاریابی خود بپردازد.

چالش:

رستوران‌هایی که یک نوع غذای خاص ارائه می‌دهند، مسیر سخت‌تری در بازاریابی و تبلیغات خود پیش رو دارند. زیرا باید مخاطب خود را درست هدفگیری کنند و محتوای تبلیغاتی آنها، کاملا با زاعقه مخاطب آنها همخوانی داشته باشد.

دقیقا چالش مجموعه هیلتِل، همین موضوع بود و به دلیل اینکه قدیمی‌ترین رستوران مختص به گیاه‌خواران به حساب می‌آید، لازم بود که این قشر محدود را هدفگیری کند و ایده و محتوایی ارائه کند که برای این قشر جذاب باشد.

راهکار:

اکثر افرادی که به گیاه‌خواری روی می‌آورند، شدیدا حیوانات را دوست دارند و به علت علاقه به حیات موجودات دیگر است که به گیاه‌خواری روی آورده‌اند. هیلتِل هم از این مسئله ایده گرفته و کمپین تبلیغاتی خود را طراحی کرده است. البته این کمپین توسط آژانس سوییسی Rud Lanz طراحی و اجرا شده است.

همان‌طور که در طرح‌های زیر مشخص است، در این کمپین روی یک اصل و حقیقت اشاره شده است؛ در چرخه حیات، حیوانات ضعیف‌تری که توسط موجودات دیگر خورده می‌شوند، گیاه می‌خورد و به همین خاطر است که روی گیاه‌خوار بودن همه ما تایید شده است.

4_hiltl-fox 3_hiltl-eagle

اگر به گیاه‌خواری تا به امروز دقت کرده باشید، حتما متوجه شدید که همه مواد لازم بدن در سبزیجات وجود دارد و به همین دلیل است که این رستوران همیشه به گیاه‌خوار شدن تمرکز زیادی دارد.

جالب است که بدانید، این رستوران یک رکورد گینس را به خود اختصاص داده است و سال‌هاست که به عنوان قدیمی‌ترین رستوران غذاهای گیاهی مطرح می‌گردد.

start campaign

کسب‌و‌کار خود را در فضای آنلاین گسترش دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *