همه چیز درباره اجرای همزمان کمپین‌های آنلاین و آفلاین

یک‌شنبه هفته گذشته، مطلبی در رابطه با پیشبرد همزمان کمپین‌های تبلیغات آنلاین و آفلاین آوردیم که ویدیویی در آن ضمیمه شده بود. در ویدیو مربوط به این رویکرد موثر تبلیغاتی، آمار و ارقامی مطرح شده است که هر مدیر مارکتینگی را در مورد تصمیم‌گیری درست در مورد کمپین‌های تبلیغاتی‌شان، قانع می‌کند. در همین راستا، مطالبی در بلاگ‌اد منتشر کرده‌ایم که در ادامه به خلاصه‌ای از آنها می‌پردازیم:
 
بازاریابانی که به تبلیغات سنتی معتقد هستند، همیشه با این سوال روبرو هستند که چرا تبلیغات آنلاین به آنها کمک می‌کند که در تبلیغات کسب‌وکار مورد نظر خود، عملکرد بهتری داشته باشند. در این مطلب خیلی مفصل به این موضوع پرداخته شده است.
 
همیشه اطلاعات و یک سری اعدادی حاصل از تحقیفات، ما را قانع نمی‌کنند. به همین دلیل، سراغ تجربه بسیار موفق یکی از مشهورترین خانه‌های مد ایالات متحده رفتیم و چندین کمپین تبلیغاتی آن را به صورت اجمالی بررسی کردیم.
 
تحقیقاتی که توسط مدرسه کسب‌وکار هاروارد صورت می‌گیرند، همیشه مورد توجه افراد علاقمند به کسب‌وکارها قرار گرفته‌اند. در این مطلب، یک تحقیق مربوط به این مرجع ارزشمند را بازگو کرده‌ایم که برای شما هم الهام‌بخش خواهد بود.
harvard-business-school-library-750x450
 
در این مطلب، سراغ یکی از موفق‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی گوگل رفتیم که پس از عرضه فروشگاه گوگل پلی اجرا شد. درنظر داشته باشید که بررسی کمپین آفلاین مرتبط با این کمپین تبلیغاتی آنلاین، در بالای‌خط منتشر شده است.
 
ابزارهایی هستند که در هر لحظه بازاریابی آنلاین، همراه کسب‌وکار شما هستند و کمک می‌کنند که بهترین بازخورد ممکن را از راهکارهای آنلاین بگیرید. در مطلب شنبه این هفته‌ی بلاگ‌اد، روی معرفی این ابزارها تمرکز کردیم که حتما برای کسب‌‌وکار شما هم مفید تلقی می‌شوند.
 
ما در همین جا، منتظر نظرات شما درباره پیشبرد کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین هستیم و شما هم می‌توانید در این رابطه، مطالبی به عنوان نویسنده مهمان منتشر کنید. 
start campaign

کسب‌و‌کار خود را در فضای آنلاین گسترش دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *