۵ مطلب منتخب بالای خط در سال ۹۵ از دید سردبیر

بالای‌خط در تیر ماه سال ۹۵، به منظور گسترش علم و دانش در مورد کمیپن‌های تبلیغاتی،‌ برندینگ و خلاقیت شروع به کار کرد و سعی کرد تا در نیمه دوم این سال نیز اطلاعات جالبی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد . در ادامه به عنوان سردبیر بالای‌خط، سراغ معرفی ۵ تا از بهترین مطالب مورد علاقه خودم در بالای‌خط می‌روم و فقط توجه داشته باشید که در مطلب بعدی، ۵ مطلبی را معرفی می‌‌کنم که بهترین بازخورد را از مخاطبان ما داشته‌اند و در حقیقت بهترین مطالب از دید مخاطبان ما هستند.

شماره ۵: در گذر زمان چه بلایی سر لوگوها می‌آید؟

در این مطلب، سراغ تحلیل این مسئله رفتیم که در طول زمان چه اتفاقی برای لوگوها رخ می‌دهد و اصلا چرا باید لوگو شرکت‌ها در طول زمان تغییر کنند. اولین لوگو و آخرین لوگوی بیش از ۲۰ کمپانی مشهور در این مطلب آورده شده که شاید خیلی از این لوگوهای سنتی را ندیده باشید و مثل من شما را برای چندین دقیقه سر جای‌تان میخکوب کنند.

شماره ۴: جبران خرابکاری‌ها با چسب اسکاچ

در این مطلب، آرش خسرویان سراغ بررسی یکی از موفق‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی چسب اسکاچ رفته که بازخورد بسیار خوبی از دید منتقدان دریافت کرده است و از موفق‌ترین کمپین‌های بیلبوردی سال ۲۰۱۶ در خاورمیانه محسوب می‌شد.

شماره ۳: حقایق غم‌انگیزی که روی بیلبوردهای آخر سال اسپاتیفای آمدند

سرویس پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای در سال گذشته، بیش از پیش روی تبلیغات محیطی خود تمرکز کرد و توانست با این کمپین که در بالای‌خط بررسی‌اش کرده‌ایم نیز نام خود را به عنوان یکی از کسب‌‌‌وکارهای آنلاینی مطرح کند که یک کمپین بسیار خلاقانه در کارنامه خود دارد. اطلاعات بیشتری در مورد این کمپین با شما در اینجا به اشتراک نمی‌گذارم؛ زیرا بررسی آن نیز ارزش خواندن را دارد.

شماره ۲: جذابیت یک کمپین تبلیغاتی در طول زمان و در سطح جهان (قسمت اول)

کمپین Share a Coke که توسط کمپانی کوکاکولا اجرا شد، آنقدر مورد توجه قرار گرفت که توانست از کشور آمریکا به همه کشورهای دیگر سرایت کند و به یکی از موفق‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی کوکاکولا تبدیل شود که فکر جالبی پشت آن بود. ما هم به نوبه خودمان به بررسی و آنالیز این کمپین پرداختیم که اطلاعات جالبی در آن گنجانده شده است.

شماره ۱: از طرفداری تا اسیر شدن به سبک بیلبوردی

تصور اجرای همچین کمپینی همچنان برای من سخت است و البته جالب است که چقدر طرفداران یک بازی ویدیویی ریسک می‌کنند تا برنده یک سفر ماجراجویانه شوند. این مطلب از دید من به خاطر موضوع اصلی‌اش نیز بهترین مطلب امسال ما محسوب می‌شود و شاید در آینده هم کمتر با همچین کمپین موفق و البته جالبی مواجه شویم و فرصت بررسی آن را پیدا کنیم.

پیشاپیش سال خوبی را پیش رو داشته باشید و امیدواریم که بتوانیم در سال آینده، با محتواهای مفیدتر، همراه شما باشیم. فراموش نکنید که مطلب بهترین‌های بالای‌خط از دید مخاطبان ما را هم مطالعه کنید.

start campaign

کسب‌و‌کار خود را در فضای آنلاین گسترش دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *