نمونه موردی: افزایش خرید ۴۶٫۸ درصدی محصول خوراکی کمپانی Kellogg

kellogs-banner

در این نمونه موردی قصد داریم کمپین تبلیغاتی Kellogg برای صبحانه نیمه آماده‌اش به نام All-Bran Golden Crunch را بررسی کنیم که در نهایت توانست منجر به رشد ۴۶٫۸ درصدی فروش این محصول شود:

پیش‌زمینه

چاشتِ کمپانیِ Kellogg با نام All-Bran Golden Crunch یک هیاهوی تبلیغاتی عظیم در تلویزیون، فضای دیجیتال، رپورتاژهای آگهی و تبلیغات محیطی به راه انداخت. هسته‌ی این کمپین تبلیغاتی بر اساس ارسال نمونه بسته‌هایی بر درب خانه‌های مردم بود تا خودشان بتوانند به طعم این صبحانه مقوی پی ببرند. Kellogg مشتاق بود تا بتواند این محصول را به دست مردم واقعی و افرادی که خواهان این محصول خوراکی بودند، برساند تا از این طریق هم از اتلاف جلوگیری کرده و هم نرخ تعامل مردم با این محصول را به حداکثر برساند.

بررسی موردی

این کمپین، بر اساس داده های dunnhumby، خانواده‌هایی را هدف‌گذاری کرده بود که قصد گرفتنِ رژیم‌های سالم مبتنی بر غلات و حبوبات و همچنین محصولات وابسته به آن را داشته باشند. یک مکانیزمی سنجیده شد که مشتری‌ها می‌توانستند در درب منازل خود اعلام کنند که آیا می‌خواهند در روز آینده، یک بسته کامل و رایگان از All-Bran Golden Crunch را دریافت کنند یا خیر.

kellogs-door-drop

نتایج

هدف کمپانی Kellogg این بود که نرخ انتخاب این محصول توسط مردم ۳۰ درصد افزایش یابد. با داده‌های به دست آمده از EPOS، نتایج نشان می‌داد که نرخ انتخاب این محصول توسط مردم با افزایشی ۴۶٫۸ درصدی مواجه بوده است. مهم‌تر آنکه، نشان داد که این کانالِ تبلیغاتی، یعنی ارسال محصولات به درب منازل، توانسته در بین رسانه‌های دیگر، بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

start campaign

کسب‌و‌کار خود را در فضای آنلاین گسترش دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

1 دیدگاه

  1. Pingback: راهکار کمپانی Kellogg که باعث افزایش فروش ۴۶٫۸ درصدی شد - کارآفرین نیوز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *